Sign by Danasoft - Get Your Free Sign

Friday, May 7, 2010

shaye chantekkk??

1. buat entry tentang award yg cntik ni
Award chantekk ni tak tahu la dari mana asal usul dia datang..sape tukang rekanya aku pun tak tahu..tak kisah la macam asal usul award ni pun..yang penting kena hargainya..ye dok???
aku pun tak tahu la nak melalut panjang2 pasal award ni..yang penting award ni aku dapat sebagai tanda penghargaan dan ingatan daripada blogger2 lain..muehehehe (~_^)V
(ke aku perasan sendiri je??lalalala..abaikan je....)

2. copy badge 'Beautiful Blogger Award' - selesai sudah

3. ucapan terima kasih dan letak link pemberi award pada entry tersebut - selesai sudah

ni lah senarai2 orang2 yang bertanggungjawab bagi aku award ni:

bayu------> peng "tag" setia yang suka bagi aku hutang banyak2
keyyah ------->misszek kita yang merangkap kawan mawaddah
belalang --------> tak tahu la spesis belalang jenis ape sebab name blog dia suara bawah tanah
mashimaro-----> geng main guli hehehe
eskrimgoreng ------> dia cakap aku budak pramatang...apekah???
princess -------> baru aje bagi award ni tadi..maceh ye=))
en sparkle-----> insan terbaru bagi award ni..

4. senaraikan 15 blogger sebagai penerima award.
~hahaha..part ni macam biasa la kan..aku xmo tag sesape...ada sesape rasa nak marah x??
*hemo~hemo*

11 comments:

BayuSenja said...

bluek..x mo wat ahhaa...da dapat ri tu..kamoo lambat la yaya wahahah..tunggu eh nnti ade lg pemiutang datang cari :p

pRouD2byAyA♥♥♥ said...

bayu senja: eh udah2 le tue...saje je nk bg yaya yg muda ni kaya ngan utang..cettt~

BayuSenja said...

x kire x kire bluerks~ :P

pRouD2byAyA♥♥♥ said...

bayu senja: eh buley pulak duk bluerks~bluerks..kerat lidah tue kang..

BayuSenja said...

uih..smpi ati nk kerat lidah owang...die bluerks2 bley huhu..pe2 timekasih la ye bg mende nih ahah

pRouD2byAyA♥♥♥ said...

bayu senja: mmg sampai hati pun..padan muka..lalala~goreng pun sodapppp~muehehehe...eh mana yaya bgi lorrr...isk3~tue la bayu...fenin2 lalat le tue...awardni kan bayu yang bagi kat yaya..so yaya amek la..sila la baca betul2 ye anda oiii...

NiZaM Limited said...

ye awak cantik. tahniah2.haha..

pRouD2byAyA♥♥♥ said...

nizam limited: hahaha~ni puji ikhlas ke tak...*meragukan aje* hehehe..

BayuSenja said...

eh ye ke...ooo patot ah cam penin2 lalat hahaha...

Chaon Cornerz said...

uit yayyayaya.. dapat award la.. congrats..

pRouD2byAyA♥♥♥ said...

bayu senja: bayu memamng..selalu penin2 lalat..mentang2 pernah dapat award dr orang kaya kg sepening lalat..hehehehe

chaon cornerz: hahaha~mekasih la chacha'on..ikhlas x ni??hehehe