Sign by Danasoft - Get Your Free Sign

Sunday, May 9, 2010

tata semua.....

saat ini...aku dalam perjalanan pulang ke rumah mak.....tetiba aje rasa syahdu nak tinggalkan bilik aku yang mewah ni...rasa sedih jugak nak berjauhan dengan USM yang terchenta ini...nampak padang USM yang luas terbentang saujana mata memandang tue pun aku da scrotttt scretttt tarik tisu kesat hingus (aku reka je)~lalalalala (T__T)

Malas nak cakap panjang2 lagi..aku cuma nak ucapkan
"SELAMAT TINGGAL USM..BYE2 PENANG"

jangan la sedih2 bila aku dah tak ada kat sini lagi..aku cuma balik umah mak je...jangan riso..aku bukan nak lari ke Lombok pun....doakan aku selamat sampai umah ye~tata USM...
kereta kuda aku dah siap sedia menuggu aku kat luar hostel...

bulan 8 ni aku balik untuk konvo pulak...hehehehe~jangan ada rasa rindu ngan aku taw....

kat bawah ni haaa....
saje aku tayang muka bahagia nak balik umah mak...lalalala


18 comments:

BayuSenja said...

wahh..bahagianya muka die :p awas kamoo yang berkostum merah putih,kamoo diperhatikan muehehehe....

"nampak PADAN USM yang luas terbentang saujana mata memandang tue pun aku da scrotttt scretttt tarik tisu kesat"

padan padan padan..padang laa

Pe2 pon selamat jalan...semoga smpi ngan selamat :)

sweeTSour said...

Bestnya dia dh nk konvo..

SheY PuLL said...

PAPAYA...jgn tinggalkan epul..:(

Si Kenit said...

oh, babai dear. heheee
happy holiday =D

yaya said...

eh, kat blakang tu ade barang tertinggal la. amik cepat sebelum lupa.. hahha

Aidi-Safuan said...

la, naik kereta kuda ke? awat tak cakap kat aidi awal2. kalau tak boleh aidi pinjamkan mercedes compressor s-class kat u. :P

wadud@duad said...

huhu bestnyer dah abis :-) tahniah, moga ilmunya diturunkan :-)
dip or degree?
sya 2 taun lagi nak abis..waaa..xsabar bak konvo..kehkehkeh..

Chaon Cornerz said...

sempat lagi posing2 tue.. hahha..

pRouD2byAyA♥♥♥ said...

sheypull: eh epul ciput sedut..mana da tinggal2 ni..balik umah mak je pun..nangis sakan..wekss..

sweet sour: hahaha~besh ke?taw la lg..angan2 je tue..hope everything will be fine:)

pRouD2byAyA♥♥♥ said...

bayu senja: alert aje kamu ye..neway yaya da baiki dulu2 be4 baca komen kamu ni haa...muehehe~

ada hati nk perhatikan org..dia tue dah le rabun2 ayam malam..

si kenit: aiii budak mata besar..muehehe~tengs dear..jgn jeles ye:)

pRouD2byAyA♥♥♥ said...

yaya: hahaha..tue semua brang yaya nak bwak blik la..konpem xlupe:)

aidi-safuan: elehhh~kompressor saiz s je pun..klu saiz xxl xpe jugak...

pRouD2byAyA♥♥♥ said...

wadud@daud: maceh2:) baru abes degree kat usm..2thun da xlme tue..sila anda sbor ye..hehehehe

chacha'on: op kos la..posing itu acara wajib..i like posing2 even kejr masa muehehehe..

Aidi-Safuan said...

hahahaah..muat ke nak naik saiz xxl? :P

pRouD2byAyA♥♥♥ said...

aidi safuan: olooooo~yaya selimss melimss je..msti la muat..isk3..

Uda said...

tata yaya.. jaga diri baik2 yer.. bes dah leh lepak kat umah.. boleh manja2 ngan mak kan kan..

BalqisShafiqa said...

tahniah dah nak konvo. :)

Jom terjah FIFA Piala Dunia.

Aidi-Safuan said...

slims ke? AUW! :P

pRouD2byAyA♥♥♥ said...

uda: hahahaha~bes la akak..balik umah mak kan..xde la manja sangat..sikit2 je..kena saing manja ngan adik jugak..

balqis shafiqa: hehehe~maceh2..sudh terjah kat situ:)

aidi-safuan: at least selims la sikit dri aidi tue..lalalalala