Sign by Danasoft - Get Your Free Sign

Sunday, May 9, 2010

Kanak-kanak Ribena...Mari belajar ABC


Ok...senaman otak pada hari ini ialah dengan bermain dengan huruf2 ye....nampak je simple..senak jugak otak nak kena fikir...hehehe~ok here we go:)

A
Abu Bakar Atan ( kesian Atan sungguh kejam Abu)

B
Bulat & besar untuk mata saya

C
Cendawan saya tak suka makan

D
Dolly makhluk tuhan kesayangan saya

E
Epul tukang tag saya

F
Fuluss (duit) itu memang penting ($__$)

G
Gigi bongsu saya tumbuh tak habis lagi

H
Hidung saya kemik je

I
Iman budak manja

J
Jantina saya perempuan

K
Kaki saya pendek je

L
Laju2 memang suka sebut

M
Malam ni saya balik rumah mak

N
Nama saya Hidayah bukannya Hadiah

O
Ogos ni saya konvo yea2 (>,<)//

P
Penat fikir untuk jawab tag ni

Q
Que Haidar saya tak berapa minat

R
Rongak untuk Bayu

S
Saya selimss melimss (perasan sendiri jab)

T
Tinggi saya 149 je

U
Umur baru 22 (saya kecik lagi ok??)

V
Viva belum pernah naik lagi (ada sape2 nak tumpangkan x??)

W
Wanita itu adalah saya

X
X-ray tak perlu sebab saya sihat2 je (alhamdulillah)

Y
Yaya budak baik kesayangan ramai orang (iye ke??)

Z
Zoo tempat paling boring kottt???

yang kena tag;
Bayu (hahaha...first time berjaya tag lalalala)
Iman (budak manja yang ada bantal busuk)
Adah (budak yang selalu cakap rindu ngan yaya muehehe)

10 comments:

BayuSenja said...

isk3...da la cakap orang rongak..heksyen plak tuh bila tag orang...tunggu la pembalasan dari bayu mueheheh.....

pRouD2byAyA♥♥♥ said...

bayu senja: eh mesti la yaya bangga n heksyen dapat tag bayu..idun ni non~stop kembang kempis taw..selama ni bayu aje selalu dapat tag yaya yang pemesss ni,skrg my turn plak...muehehehe~
lalalala...takutnya..ok..i'm waiting 4 it..

BayuSenja said...

G
Gigi bongsi saya tumbuh tak habis lagi

muehehe...bongsi bongsi bongsi

pRouD2byAyA♥♥♥ said...

bayu senja: adoiii bayu ni..alert aje kamu ea?? cettt~saje le tue nak bagi yaya malu..bueksss (da strt shy2 kucing)

neway da baiki lorrr~tengsss...muehehehe

BayuSenja said...

K
Kaki saya pendek je

Kamoo jujur..sy ske kamoo :p

pRouD2byAyA♥♥♥ said...

bayu senja: eh mesti la kne jujur..yaya kan bdak baik..lalala(suka dapat heksyen2 ngan bayu nih)

Syahrul Iman said...

pRouD2byAyA♥♥♥: kaki yaya pendek tapi tangan die panjang..saya pown cakap dengan juur nie..ekeke

pRouD2byAyA♥♥♥ said...

syahrul iman: hahaha~jaat le tue..dengki aje ngan yaya...cettt~mls kwan..

Chaon Cornerz said...

wuishoo.. panjang gle tagged yayyayyayaya nie.. dari A sampai Z.. hahha..

pRouD2byAyA♥♥♥ said...

chacha'on cornerz: chacha'on pun ada rasa nak buat jugak ke??muehehehe~