Sign by Danasoft - Get Your Free Sign

Thursday, May 6, 2010

kembali senyum=))

*exam termo
*edit + jilid tesis
*pos barang balik rumah
*sesi jalan2 yang berfaedah
*paperwork kompos

finally...hip~hip hoooreay (>,<)//
segala minggu yang ketat+sempit+kelat sudah berlalu pergi...
n aku "never say good bye2" kat minggu yang dah buat emosi aku terganggu...
saje je..nasib baik tak kena sakit darah tinggi...
huhhhh....

disebabkan kesibukan melampau dan terlampau...
masa aku nak update blog ngan blogwalking jugak semakin kureng....
kadang2 tak buka langsung.... (sedey tak cerita aku??)
last week..banyak benda aku dah buat...
pergi majlis kahwin lecturer...
pastu round2 island penang sambil pakai pakai baju kurung
pada hari yang bukan jumaat bersama kosmate lain...
pastu pulak....
menghabiskan masa hujung minggu dengan berjalan2 sampai lebam...
tapi aku seronok la dapat menghabiskan masa remaja aku
dengan geng feluk2 aku n 2 orang pelencong setia kami...:)


semalam exam termo....
dewan exam sejuk gila...(kesian aku yang banyak tulang ni)
paper termo tadi buat muka aku ketat jugak sikit...
tapi aku redah aje...n kuar exam dngan senyuman kodomo lion....
bukan senyuman biawak komodo ye cik bayu muncit...

balik pulak duk kemas baang tuk pos...
maklumlah barang2 aku kan banyak....
mak cakap kalau nak datang amek kena sewa lori trailer...
muehehehe~penat la jugak memungah barang ke kafe hostel...terkeluar semua urat hijau biru merah aku...isk3~

semalam jugak...
tido tanpa ditemani spongebob n pendekar penyu....
sunyi malam2 aku tanpa diaorang bila mereka terpaksa
jugak aku poskan walaupn dengan hati yang lara...masa nak tutup kotak tue aku da pesan kat spongebob ngan pendekar penyu supaya jangan gaduh2...

nanti kami akan bertemu kat rumah pulak

tetiba aje air mata aku meleleh (aku tipu je) masa taip entri ni
mengenangkan nasib spongebob ngan pendekar penyu
yang terpaksa bersesak2 dalam kotak tue (T__T)

hari ini jugak ada sesi photoshoot...
mau menghabiskan masa di sekitar usm sebelum say bye2...
9hb ni baru dapat balik umah...
aishhhhhh~lambat betul la... (T__T)

2 comments:

Syahrul Iman said...

ala..dah nak balik rumah dah ke 9hb nie..jeles2..exm orang pown tak start lg..huhu

pRouD2byAyA♥♥♥ said...

syahrul iman: sila la dengki2 ngan yaya..yaya suka iman jeles2 ni..lalala~camat menjwab exam ye iman..sila la study..jgn main baling dadu lak nak jwab soklan..