Sign by Danasoft - Get Your Free Sign

Thursday, May 6, 2010

aku suka~aku suka


tadi siang.....
kami jalan2 hari pasal lagi...
minggu ni memang jadual aku penuh ngan aktiviti jalan2 carik pasal...
muehehehehe~


berjalan2 sambil bergambar di sekitar USM terchenta ni memang besh...
n tdi jugak buat pertama kalinya kami masuk Muzium Tunku Fauziah kat USM ni...hahahahaha...da last2 ni baru nak masuk...
kami memang student yang baik kan???lalalalalalala~


lepas da puas jejalan sekitar USM...
kami serombongan meminang mak Kiah pergi lunch kat Mc'D
sangat kenyang sampai tak mampu nak abeskan french fries...
last2 si geng feluk2 aku bagi suggestion suruh nyanyi sambil rotate french fries tue..
kalau dah habis nyanyi sape yang terkena te kena makan french fries tue...
uhuksss...
macam2 lagu rakyat ngan lagu zaman kanak2 kami nyanyi...
sangat happening hari ini...
aku suka~aku suka!!!!
n petang tadi jugak geng feluk2 aku dah diambil alih oleh mak ayah dia...

aku sedey jugak la da tak dapat jumpa lagi geng feluk2...


sob2...ape2 pun hari ni sangat beshhhh la=))

10 comments:

BayuSenja said...

panjat la pokok..jatuh nnti x bley balik makang ikang hik hik hik

Syahrul Iman said...

eh..yaya panjat ke..igtkan bergayut td..wakaka

pRouD2byAyA♥♥♥ said...

bayu senja: haaa~ada rasa dengki lle tue yaya mampu panjat2...taw la kaki yaya pendek..huhh

syahrul iman: ape laa...ingat gayut2 cam mr.monkey ke pe?yaya gatay la..lalal

yaya said...

seram pun ade sekali masum muzium tu.. i pon msuk masa mggu study week aritu..kebetulan cycling, then terus sggah..

pRouD2byAyA♥♥♥ said...

yaya: kn2??mmg seram..gelap aje...ngeri weh..buley buat pngmbaran scary movie jgak:P

Chaon Cornerz said...

dak kecik nie suke panjat tinggi2.. jatuh padan muke.. hahha..

yaya said...

ade pegi kat tmpt tengkorak tu x?
yang dh pnh pegi ctu prev, mula mengena kan yang baru 1st time masuk ni.. siot jer..

pRouD2byAyA♥♥♥ said...

chaon cornerz: dengki aje kamu..taw la kamu muncit smpi xmmpu panjat2 mcm yaya..lalalalala

yaya: mesti la ada...tengkorak yg duk atas kerusi tue kn??besar pnya tengkorak..harus la brgambar jgak..mujur xmintk sign aje:P

NiZaM Limited said...

wahhh..bnyknya gadis2 melayu terakhir.. rugi tak masuk USM. haha..
papepon nice dpt kluar ngn kawan2. :)

pRouD2byAyA♥♥♥ said...

nizam limited: hahaha~mmg besh dapat kuar ngan kekwan..sila la msuk usm:)