Sign by Danasoft - Get Your Free Sign

Wednesday, May 12, 2010

aku ke yang bersalah???

Pada malam itu, ibu bapa saya tiada di rumah. Saya tinggal di rumah seorang diri. Saya berasa sangat takut.
Tiba-tiba, saya mendegar suara orang menetok pintu. Saya sangat takut. Saya pun membuka pintu. Tiba-tiba saya terlihat seekor seorang seekor hantu. Hantu itu memandang saya. Saya sangat takut, lalu menutup pintu.
Selepas itu pintu saya diketuk lagi. Saya lagi takut. Saya pergi buka pintu. Hantu tadi masih ada di situ. Hantu itu memandang saya. Saya sangat takut lalu menutup pintu.
Selepas itu pintu saya diketuk lagi. Saya sangat takut, lalu saya pergi buka pintu. (Hantu itu sangat takut). Saya pun menutup pintu. Kerana saya sangat takut.
Selepas itu ibu bapa saya balik. Hantu itu sudah tiada. Saya sangat gembira. Ibu saya memeluk saya. Dia sangat gembira. Hantu itu gembira jugak kah?

Jumpa cikgu!


*sila klik untuk paparan lebih meluas*

notakaki: aishhhh~adik sape punya kerja la ni..isk3~nak tergelak pun ada bila aku baca karangan kat atas tue. Kalau aku balik rumah mak je mesti ada menda "pelik2" terjadi kat budak dua orang tue.Bila ditanya kenapa buat karangan cincai je.?? Jawapannya pun mudah saje "nak cepat2 siapkan kerja sekolah, nanti boleh jalan2 ngan angah (aku la tue)". Bila cikgu dah pulangkan balik homework si kak bab ni, pandai pulak nak susah2 hati takut kena+marah ngan cikgu dia. Apa nak jadi ngan peminat fanatik adik2 aku ni??~isk3--->geleng kepla laju2 (=,=") . Anyway.............

AKU KE YANG BERSALAH????


14 comments:

rutikeben said...

lalu menutup pintu..ekekek

zue yang baek said...

ye....hehe

pRouD2byAyA♥♥♥ said...

rutikeben: suka sangat keben nih..

zue yang baek: aku ke yang bersalah?? aku kakak yang baik taw...

BayuSenja said...

angah ooo angah....cian adik2 dpt akak senget hik hik hik...peminat kunun hihihi...pe2 pon karangan tuh bayu yakin 101% hasil karya kamoo suatu masa dahulu :p

pRouD2byAyA♥♥♥ said...

bayu senja: haippp~yaya seorang kakak yang baik lagi bertanggungjawab lagi berkaliber la..isk3...karangan yaya lagi mantoppp dari tue laa..isk2..sekarang da masuk muzium taw..jadik barang pameran...~ada classs...

Uda said...

berapa byk takut daaa.. kalu hantu baca mesti pening kepala..

BayuSenja said...

ek eleh.....kompom muzium tu da tutup kan? gagaga

Aidi-Safuan said...

hantu itu gembira juga kah? hahaha... konfem cikgu tuh ngamok pasnih

pRouD2byAyA♥♥♥ said...

uda: haa..tue laa..hantu dah terlalu pening sampai tak jadi nak usik..hehehe

bayu senja: haippp~mana ada tutup..tak percya p la lawat muzium tuanku fauziah usm..konpem tak ada:)

aidi-safuan: cikgu tue ngamok r cikgu tue pun nervous nak taw ending tuk hantu tue..muehehe~

belalang hijau said...

ini citer hantu ke, raja lawak nih?

~ ALIEN ~ said...

hehehe...klakar siot. baca karangan kat blog aku plak...


Lawak Tahap Infiniti

mimi said...

salam....
kak mimi ader hajat kat sini...
nak letak banner kat blog ini kalu tak keberatan bg tuan blog...itu pun kalau tuan punya izinkan..

nie alamat banner untuk header kak mimi

http://img185.imageshack.us/img185/522/mimipunyer.png
terima kasih

SheY PuLL said...

PAPAYA...lame nye x burak2...wah sgt sombong ya amoo x dtg melawat blog saya sudah..:(

Salahkan CIkgu dia yg mengajar..:P

nuriz said...

Hantu itu gembira juga lah heheheh!!