Sign by Danasoft - Get Your Free Sign

Thursday, April 22, 2010

ViVa BuKaN PeRoDuA ViVa =,=!!

esokkkk...
ye esokkkkk...
presentation untuk final year project....
sangat cuakk....
ketaq kepala lutut~nebes jugakk~tapi makan masih berselera lagi...
owhhhhhhh cepat la hari sabtu....
aku nak bersenang lenang plak....
aiyooo~buat slide....
orang cakap kena kurang dari 15....
tapi bagi aku yang manyak2 graf...
macam mana nak "cut~cut"
3 orang panel...300 ragam agaknya....
mau nanges aku depan diaorang semua tue....
ni sedaya upaya kurangkan jumlah slide...
kasi potong situ sini...
touch cantik2 sikit sambil pikir jugak baju nak pakai hari esok...
alohaaiii~
berdebar jantungku....
nebessssku datang lagi..a'ahh~a'ahh *nyanyi ikut tone dangdut ye*
malam ni jugak...asah lidah bagi lembut sikit...
kalau la ada asam jawa dah lame aku rendam....
ngaaaa~cuak~cuak...
tak mampu nak buat muka ketat...
sakit gigi....
kejam la duniawi ni...
cepat la abes semua penderitaan ni...
aku tak mau la rambut aku botak sebelum tiba masanya....
sob2 (T___T)
viva~jangan main kasar2 ngan aku esok ye...
tak baik taw.....tuhan marah....
sekian dari aku...
anak dara yang jauh dari mak n pa (nangis laju2)

7 comments:

Phang said...

good Luck!

pRouD2byAyA♥♥♥ said...

phang:mekasih ye..

Aqma eUcaLypTus GurL said...

gud luck. do ur best!

BayuSenja said...

alala..owang dlu present kat 5 panel trus....panel tuh yang menggeletar ahhahahah...wish U good luck 2morrow :)

pRouD2byAyA♥♥♥ said...

aqma eucalyptus gurl: ololo...pyahmnya nk eja nme dia ni:) maceh ye..uhuksss:)

bayu senja: elehhhh~reka2 le tue..pndai2 aje..ntah2 tgk muka panel dia da nanges dulu2 lg..

Azrai Ahmad Zamri said...

salam ziarah..
huhu..time ni la gigi tu nak meragam yer..sabar je la..
nyway GudLuck sis! aplikasikan kepandaianmu berkata2 di dunia maya ni es0k.. ;)
chaiy0ok2!

pRouD2byAyA♥♥♥ said...

azrai: ngeee~hehehehe:) yaya ngah sabar la ni..isk3~nyway maceh azrai...uhuksss...nebes weh tunggu esok..uhuksss...chaiyok3!!