Sign by Danasoft - Get Your Free Sign

Tuesday, April 27, 2010

hari ini saya pergi detim...

ke hadapan belog yang disayangi lagi dichentai,,,

sudah 2hari saya tidak menulis2 entri pada badan kamu kan??hehehe~di sini saya ingin cerita sikit pasal hari ini..tadi siang...selepas penat mngadap buku2..nota2 yang berjela itu...saya dengan kekasih gelap saya telah pergi detim ke pantai berhampiran Queensbay (QB).kami ke sana dengan menaiki motor..kekasih gelap saya telah memboncengkan saya sebagai awekkksssnya pada hari ini..untuk pengetahuan semua,masa saya untuk berdetim dengan kekasih gelap saya telah berkurang semenjak dua menjak ini kerana hati beliau telah dicuri oleh insan bernama lelaki jambu.( nama terpaksa dirahsiakan demi kepentingan bersama) jadinya masa detim kami telah terhad n saya hanya dapat detim dengan beliau sekali n sekala aje..biasanya pada waktu petang saya akan menghabiskan masa dengan geng feluk2 saya iaitu wunny..apakah khabar beliau sekarang?? sudah 2hari tidak ketemu sama dengannya. saya windu geng feluk2 saya....hmmm....tadi siang jugak saya n kekasih gelap saya pergi makan rojak tepi pantai..saya sangat kecewa sebab tak dapat makan lok~lok..:( nanti kuar detim hujung minggu ni saya nak ajak la geng feluk2 saya makan lok~lok..kena merasa sebelum kami blahhhhhh dari bumi penang yang terchenta ini...uhuksss~kat pantai QB itu tadi jugak ramai orang detim2 macam kami..tapi diaorang detim lelaki perempuan la..kami berdua aje yang detim perempuan~perempun..hahahaha~di situ jugak ramai lelaki galok2 yang macam tak pernah jumpa perempuan..saya agak mereka itu baru keluar dari hutan kotttttt..lalalalala...tadi kami nak bergambo jugak macam kapel2 yang lain tapi saya terpaksa pasrah saja sebab bateri kekasih gelap saya tue kehabisan bateri..owah tidak..saya rasa nak menangis laju2 dalam hati (T__T)

saya yang *shy~shy kucing*

tapi tak ape sebab selepas itu kekasih gelap saya telah membawa saya makan malam di Restoran Nazri...kami makan2 sambil tengok2 cerita adamaya..selepas makan,kami pulang..hujan tadi turun rintik2..sangat romantik lorrr....tadi masa sama2 naik motor jugak kekasih gelap saya cakap dia berbangga dapat membawa saya sebagai awekss dia pada hari ini..n tetiba jugak saya terfikir adakah saya kena berbangga jugak dapat memboncengkan geng feluk2 saya yang lagi berat dari saya tue?? (?__?)

sekian sahaja untuk kali ini..harapan kita ketemu lagi dalam edisi akan datang..bye~bye

saya + kekasih gelap saya~nadlia


notakaki: malam ini saya dilanda kesengetan..saya rasa macam ada wayar yang putus aje bila terpaksa menghadap nota "ayat~ayat" cinta yang berjela2 ni...(T__T)

14 comments:

wanie said...

hahahahaha. wehh. mek baru cite kt ak td yg ko dtg mkn nzri..ekekeke... :P


nnt kite p mkn loklok ye! :)

BayuSenja said...

sy nk join geng feluk2 kamoo.. amek sy jadi kekasih kamoo la x yah da g detim ngan kekasih gelap tuh..hahahha..eh kamoo curang ngan sy upenyer~
P/S: yaya mmg senget pon..++ senget ble wayar2 tu putus ahahha..

miss fieqa said...

ahaha , lawak laa ;D

pRouD2byAyA♥♥♥ said...

wanie: eh ko silap statement tue..aku bkan mkn nazri tp aku mkn kat nazri la...hehehe

bayu: uikss..laju je ngomel ek?? hahaha~kelab feluk2 ni tuk ppuan aje..lelaki xbuley...
p/s: yaya bkn senget selalu lorr..sekali n sekala aje ye..

pRouD2byAyA♥♥♥ said...

miss fieqa: hahaha~lawak ke?? sje borink2:P

Syahrul Iman said...

yaya yaya..lok lok tu ape?..spnjg iman ddk kat area png, x prnh dgr pown mende tu ~ lalala

Chaon Cornerz said...

yayyayyaya ade kekasih gelap ke..?? ishk2.. nampak cerah je tue.. hakhak..

pRouD2byAyA♥♥♥ said...

syahrul iman: lok~lok tue sejnis mknan yg sedap la..isk3...
klu nk taw google la sndri..tue pn klu ada la kn:)

pRouD2byAyA♥♥♥ said...

chacha'on cornerz: mmg la cerah..dia bkn gelap pn..ape daa..keksih gelp tue istilah ajelah..isk3

SheY PuLL said...

yaya...sampi hati curang ngan epul ek..
g dating ngan org lain isk2..x mintak izin lak 2..:P

c.i said...

tu bkn kekasih gelap tu..tu kekasih cerah..hehe..

pRouD2byAyA♥♥♥ said...

shey pull: errkk..=,=!! mn da curang...
detim ngan rummet pun kne mintk2 izin ke??uhukss...

c.i: olahaaii~keksih gelap tue istilh je..hehehe~

Adawiah Aduah said...

hahhaha.

pRouD2byAyA♥♥♥ said...

adawiah aduah: hahahaha jgak:P