Sign by Danasoft - Get Your Free Sign

Wednesday, April 21, 2010

Chemo memang bikin EMO =,=!!

tadi exam.....
sangat gedixxx solan dia...
mengada2...memang aku rasa nak geget2 je kertas solan tue...(kalau la boleh)
eiiiiiii~menyampah taw.....
lecturer tue pun satu...
langsung tak dibaginya rumus yang berantai jela2 tue haa....
dah la tak datang jaga masa kami exam tadi...
kalau tak buley jugak aku nak tanya2...(dia nak jawab ke kalau aku tanya)
muehehehehe----->tawa dalam tangisan...
betul2 kejam la duniawi ni....(T__T)

lecturer yang jaga masa exam tue pun kesian ngan kami taw...
tapi depa tak mampu nak bantu sebab luar bidang...
bila da push2..kol situ sini...
baru la pembantu si lecturer chemo tue datang gedek2 bawak senarai rumus....
baru aje muka ketat nak tenyum balik bila taw akan dapat rumus...
tapi harapan hanya tinggal impian...
rumus2 tue hanya harapan palsu taw...
indah khabar dari rupa...--->nangis laju2....
membazir ajelah wehhhh ko p photostat rumus2 yang tak ade gunanya tue la!!!!!
seyes.....muka masih ketat ag....
(sori...muka terlalu ketat sampai gambo pun tak leh diupload)

dah la..tak mampu nak taip panjang2...
sekarang ni masih dalam mode "merawat hati yang lara"
bye2 chemo~aku nyampassss wehhhh ngan ko....
nape la kena belaja subjek engineering dari 1st year sampai 3rd year....
wat da frog la (T___T)

7 comments:

BayuSenja said...

ahahah....cian bangat...ketatkan lg muka kamoo ahaha

pRouD2byAyA♥♥♥ said...

hahahaha~skrang da longgar blik la..sebb yaya da mkn manyak..so yg ketat2 tue semua ngembang blik..hehehe..

Fia Abas said...

alaaa..siannyer..adatla blaja cmtu kan?byk kali gak kena sem2 yg lepas huhuhu

pRouD2byAyA♥♥♥ said...

fia:haaa...mmg..exam ni sgt beradab ngan kita kan fia?uhukss

nas aliff said...

ahhaha..
bce entry owg yg same naseb nga bermggu exam..

harap2 rini paper aku x ngengade sgt la cam selalu..
hikhik

pRouD2byAyA♥♥♥ said...

nas aliff: hahaha~kita serupa...rap2 yang lepas ni da xgewdixxx lagi...
asek berjodoh ngan yg gewdixx2 aje..malang tol (T__T)

qaby said...

tggal bape ari je lg weh..ilek la beb!u go girl!