Sign by Danasoft - Get Your Free Sign

Tuesday, April 13, 2010

bila "artis" nak balik rumah mesti ada yang sanggup ponteng sekolah....


hahahahaha~
tajuk memang tak buley belahhhh kan??
tapi tak pe..aku memang...
memanggg saje tulis macam tue...
saja jugak mau heksyen2 sket....lalalalala

gambo kat atas tue....
adalah gambo "artis" tersebut ngan peminat2 dia yang sanggup tak p sekolah
bila dengar "artis" tue akan balik umah....
haaaa~yang paling kiri tue adalah "artis" tersebut..
yang tetengah tue hannah..N
tudung biru tue adalah kak bab a.k.a huda...
yang si hannah ni mesti bagi alasan nak demam la..sakit perut sebab tak nak pergi sekolah...
yang si kak bab ni pulak mesti bagi alasan"hari ni hari sukan" tak pun "hari ada merentas desa"
lebih kurang macam tue la alasannya sampaikan mak si "artis" terpaksa redha jelah ngan anak2 dara dia yang 2orang ni..
bila ada peminat yang sanggup tak pergi sekolah sebab nak turut serta menjemput "artis" tersebut kat terminal bas...(bas je..bukan flight pun..hahaha)
mesti la "artis" tersebut kena ghase terharu..kan3???
lagi perasaan tak leh blahhhhh~
lalalalalala....

situasi ni same aje setiap kali "artis" tue balik umah masa budak2 skolah...
isk3~nampaknya artis ni dah terfikir...
agaknya dia tak leh balik umah masa budak2 sekolah...
nanti kang terjadi lagi peristiwa2 yang tak diingini macam ni..
sebagai "artis" yang berimej bersih...
mesti la kena bagi contoh n pengaruh yang baik2 aje kat budak2 sekolah kan...
bagus tol artis ni kan?? (wekksss.,,,muntah hijau)
hahahahahaha...



9 comments:

Syahrul Iman said...

saya dtg mintak otograf artis boley? =)

pRouD2byAyA♥♥♥ said...

sharul iman: hahaha~boley2..nk sain kat mn tue??

BayuSenja said...

wah wah,,,artis menyebarkan ajaran x btol kat budak2 skulah...isk3

pRouD2byAyA♥♥♥ said...

bayu: hahaha~mn da..yaya artis berimej brsih taw..xdenye nk sebarkn ajran xbetul ngan bdak2 skolah..

aienzunnur said...

comel artis itu ya..=p

chemay said...

ish ajaran sesat nie
hehe

pRouD2byAyA♥♥♥ said...

aienzunnur: ye ke??maceh..hehehe

chemay: mn da ajran sesat..songsang sikit je..hehe

ASaDa RyutaRo said...

hahaha..

ni artis yg menyebabkan dak2 slalu monteng. keke :P

x leh slalu kuar berlakon ni, kang ade plak yg x nk g skolah sbb nk tengok drama bersini "artis" ni.. hihi :P

pRouD2byAyA♥♥♥ said...

ASADA: "artis" ni xbrsalah laa..bdak2 tue mmg kaki moneng la...isk3~pepandai je nk banned artis ni..