Sign by Danasoft - Get Your Free Sign

Tuesday, April 20, 2010

aku da cakap aku tak reti tido kejab2 nie (T__T)

aku selalu dengar...
orang cakap nak tido 10min..setengah jam..20 min..
tapi aku???
mana mungkin mampu semua tue...
sape2 yang kenal aku...
mesti korang slalu dengar ayat ni kan...
"aku tak tak reti tido sekejab2 ni..kurang2 pun kena sejam la"
SEJAM...itu pun kalau aku mempunyai keazaman yang tinggi untuk bangun balik...
kalau keazaman yang tak berapa nak tinggi....
aku akan terus la tido sampai 2~3jam yang mendatang...
buktinya malam ni...(T__T)
aku da kunci jam tuk tido 30min...
tapi bila aku buka mata je...(tue pun sebab sarsa tepon)
tengok2 jam..erkkk =,=!!! da pukul 12malam...
uwawawawa~sudah melajak 3jam !!!
kalau tak ada sape telefon sumpah aku tak bangun...
sob2...membazir masa remaja aku...
aku pelik....nape la selalu tak dengar bunyik jam loceng ni haa....
songal bonar...bunyik tepon buley pulak dengar...
check n punya check...
patut laa....aku set jam 9.30 a.m....not 9.30 p.m...
nebes sangat dapat tido~cetttttttt
sob3....(T___T)
~bangun3~pulun study....

be smart...not semak...
be good...not goat...
be wise...not waste...

saje aku tulis tuk sedapkan hati sendiri..
final exam da dekat...

*study mode*

8 comments:

zue yang baek said...

nak gelak jahat puas2....
hahahahahaha

saya dah abes final exam:)

pRouD2byAyA♥♥♥ said...

zue: laju je ko komen ek...cettt~
saje je bagi aku je;es..xpelaaa (T__T)

darkbatman said...

ahaha.. mesti ade bantal busukkk kan?awwww.. pinjam japp wat sapu air liur basi.hehe

pRouD2byAyA♥♥♥ said...

darkbatman:ngehehehe~bntal busuk xde..mmg xprnah xde..fitnah2..ntah2 dia yg ada..ckp mcm org yg byk pngalaman dlm bntal busuk aje..lalala~kntoi di situ...:)

Syahrul Iman said...

waah..artis dah bertukar menjadi student eak skrg..hehe..chayok2 4 final exams =)

pRouD2byAyA♥♥♥ said...

ahrul iman: amboii~dengki aje kamu ngan yaya ea?isk3~yaya artis verstail..berubh mngikut keperluan semasa hoookey??uhuksss~gambate tuk kamu juga ye:)

BayuSenja said...

konklusinya...yaya seorang kaki tidur wahahha

pRouD2byAyA♥♥♥ said...

bayu senja: hmm..lebey kurang le kottt..hehehe