Sign by Danasoft - Get Your Free Sign

Monday, March 8, 2010

saya pun nak cerita pasal nuff saya jugak=))

tadi....
aku merayap2 cari entri2 baru kat blog orang...
aku pun nampak la entri dekat blog si wawa n sorang lagi sape entah...
terlupa dah blog dia...
maklum la first time baca blog dia...
hehehehehe (sori yerkkk..saya betul2 lupa) =,=!
diaorang berdua...
sibuk bercerita pasal nuff masing2...
wah!!!!
seronok baca kisah diaorang...
income masing2 menaik setiap minggu...
uhukssss~kalau si wawa....
for sure senyum memanjang menayangkan 32 batang gigi milik beliau...
hehehehehe...

pada mulanya....
aku malas nak hupdate blog...
siang tadi diserang kesemputan a.k.a asma...
adoiiii~adoiiii~
tak suka la perasaan mengah2 tue....
susah nak nafas...
sepanjang hari berkepit dengan inhaler...
aishhhh (T____T)

melalut pulak...
hahahaha..mintak maaf....
berbalik kepada cerita nuff tadi...
kalau siapa2 yang dah mengikuti perjalananan entri blog aku ni...
korang ingat lagi tak entri aku pasal nuff...
ala...yang first income aku dapat 8hinggit dalam masa 5hari letak nuff tue...
kalau korang tak ingat buley keliksss kat sini...
eh sini pun buley=))

seingat aku la....
si sifu aku...a.k.a si wawa tue...
tulun aku letakkan benda alah nuff ni 2 Feb 2010 taw...
first week aku dapat RM8 taw...
sangat suka taw...*hemo~hemo (~_^)V*
pastu setiap minggu memang menaik la...
paling banyak aku dapat RM16 seminggu...
paling sikit pulak RM2
(tue pun sebab aku kat rumah...malas nak jalan2 kat blog n jugak keadaan line tenet yang tak mengizinkan..isk3)
hari ini pula...
setelah diperiksa ditolak n dicampur....
aku mendapat hasilnya sebanyak....


tadaaaaaaaaaaaaaa !!!!!!
yihuuuuuuuuuuuu~

dalam sebulan lebih sikit2 letak benda alah nuff ni...
dapat jugak merasa RM50++
owh...sangat gumbira...syukur...
muahahahahaha (◕‿◕)✿
berbaloi la jugak kelikss2 here n there tetengah malam...
hehehehehe

dah la...
malas nak merepek panjang2...
sebelum terlupa...
terima kasih anda semua...
yang sudi keliksss2 my nuff...
yang datang2 melawat my blog...
yang tinggal2 jejak @ komen...
terima kasih taw...
jasamu tak kulupa....
yang korang punya pun....
sentiasa i tulun keliksss2 jugak taw...
dun worry:)

9 comments:

luZ a.k.a peRmataPuTiH said...

tahniah2...sye ucapkn...

pRouD2byAyA♥♥♥ said...

hehehe...
mekasih permata:)

miss lolly said...

wewiitttttttttttttt ! mantoop :P

saya_arief said...

tahniah..
manyak da tu.

pRouD2byAyA♥♥♥ said...

miss lolly: miss lolly pnya lg mantopp:)

saya_arief: hehehe...mekasih:)

KERAK NASI said...

bg tips skit cner leh dapat income byk cmtu..huu..
ajar la sket..

pRouD2byAyA♥♥♥ said...

erkk..xde tips2 luar biasa...
biasa2 aje..
huhu..selalu la jln2 blog org..
tlg kelik org pnya..
nescaya org kelik kite pnya jgak:)

Malwana said...

Hum2 congrats2~ truskan amalan klik2

pRouD2byAyA♥♥♥ said...

hehehe~maceh malwana:)
selagi ada yg ptut dikelikss..selagi itulah akn kelikss...
mesti punya=))