Sign by Danasoft - Get Your Free Sign

Monday, March 1, 2010

++mak kesayangan saya++

*@'''''''''''@*
**( '0' )**
*(@)=#=(@)*
*(@) (@)*
to my warm n lovely mum...
hehehehe...happy birthay to u..
wish u long age n cheap rezeki...
u r always da greatest mum 4 me..
~i love u mak~ =))

**massage sent to 013-93967**

"tuttt~tuttt~tuttt"~mak calling....
aku:hehehehe...mak..hello....assalammualaikum..da kat KB eh?? chat x?
mak: wsalam..semua kat sini chat belaka..terima kasih ingat bufday mak..ingatkan dah lupa..lambat aje respon..
aku: hmm..mana da lupa..tak pernah lupa la..ingat nak kol mak..tapi takut mak sibuk pulak..tue la bagi mesej dulu....mak dah pergi ke kenduri abg zaid??
mak: a'ahhh..baru balik kenduri dia la ni...sekarang mak n pa kat wakaf Che Yeh...
aku: wahhh~syok le tue beli barang..hehehe jgn lupe belikan tuk angah sekali...hehehe
mak: mak ingat je semua anak2 mak.. itu la..barang2 kat sini murah2 belaka..
mak rasa tak mau balik je...~bla3~


hmmmm.....lebih kurang macam te la perbualan aku n mak tadi..
kihkihkih..ni la mak aku...
kalau dah pergi Kelantan..memang tak miss beli barang2..maklum la..
murah2 belaka..banyak pilihan pulak tue..
kalau kat tempat sendiri tak dapat harga yang sama macam kat sana taw..
rambang mata jadinya...
mak n pa pergi Kelantan sebab cousin aku kahwin..tambah pulak melawat anak dara yang lagi tue kat sana...
ala akak aku yang jadi misi cucuk2 orang tuhh~hehehehe

27 Feb 2010..hari jadi mak yang ke-46..
bertambah umur mak..maka bertambah2 la sayang aku kat mak aku nihh~
huhuhu~jugak dah belikan mak beg tangan baru...
tak adalah mahal sangat...*student macam akumana ada kudrat nak beli barang2 mahal*
tapi cukup la sekadar tanda ingatan dari aku tuk mak=))
kn3??

**en3 ni lambat sikit dikeluarkan..sebabnya??ada laa...adoiii,,,

No comments: