Sign by Danasoft - Get Your Free Sign

Sunday, March 21, 2010

erkkkk??!! walawehhhh~kena tag la pulak !!!

hahahahaha~kena tag la pulak....adoooiiii~maceh lah ek dia sebab sudi mengetag aku ....lately ni banyak kerja...xde masa pun nak hupdate blog...memandangkan tag ni sangat simple n aku pun tak de idea nak post kat blog ni ha...
aku pun jawab la tag ni..sambil tangan ligat2 kira result eksperimen...(baguskan aku??)


1) siapakah diri anda di rumah?
seorang anak dara kepada mak n pa..seorang adik kepada seorang akak yang bergelar misi..seorang kakak kepada 4 adik lelaki..n 2 orang perempuan..isk3..~ramaikan adik beradik aku?

2) siapakah diri anda di samping rakan?
tak tahu la ape yang diaorang anggap aku ni sebagai ape..tapi yang biasa aku dengar diaorang suka cakap aku sengal+senget+ngokngek..banyak mulut..tapi aku tak kisah pun diaorang nak gelar aku ape....muehehehehe "ada aku kisah???" tak de2...*geleng kepala laju2*

3) 5 benda yg anda idamkan tp masih belum tercapai
  • aku nak g haji..kalau buley ngan mak n pa (uhuksss)
  • op kos la..my dream car..."honda jazz" yang mantoppp tuee
  • ingat dulu2 nak tambah ketinggian sikit...tapi nampaknya hajat tue tak akan kesampaian la...aku da 22 tahun..dah bantat pun...muehehehe~redha ajelah ngan 149cm nihhh~
  • nak makan tomyam...mak buat (dah lame tak merasa sob3....)
  • op kos la..muehehehe *due date 19 april 2010* kena siapkan tesis n grad ngan penuh bangganya~hahahahaha
pssss...aku rasa macam tak cukup aje 5 taw..banyak benda lagi tak tercapai ni haa...tapi aku sebagai seorang yang telah membaca soalan dengan betul mestilah menjawab mengikut kehendak soalan,..cheeewahhhhh~bertindak mengikut arahan~dat's rite (~_^)V

4) siapakah nama pasangan anda
erkkkkk~pasangan tue belum didedahkan lagi identiti dia...tapi orang kenal dia ngan nama dolly..donut..sarsa..periuk..debab...muehehehehe

5) ceritakan 5 perkara yg paling anda suka tentang pasangan anda
a)entah la..taw macam mana nak describe...dia tak kuat makan cam aku..tapi montel cam donut terlebih yis...muehehehe
b)dia muncit hahahaha *gelak guling2*
c)tinggi sikit la dari aku...tak ada la kontot montot ajekan??
d)sebab dia sengal jugakk..senget menget sikit...paling penting buley "catch~up" ngan kawan2 aku
e)sebab aku suka kat dia la *blushing* muehehehehe

6) bila tarikh anda couple
hari ni la (21 mac) muehehehehe~anniversary yang ke~4 tuhhh=))

7) apakah kenangan pahit anda bersama pasangan anda
dia gelak sakan bila taw selipar aku putus masA kuar sama2...kejam betul (T___T)

8) lagu tema cinta anda
lagu??
erkkkk...hentah la wehhh...macam banyak aje

9)apa perubahan yg ingin anda lihat dari pasangan anda
tak payah berubah la...aku suka je sape dia sekarang nihhh...huhuhu~kan sarsa *wink3*

10) tag 10 rakan yg lain
1-mira
2-wunny
3-chip
4-cik cahaya
5-kerak nasi
6-jari
7-bilet
8-zafirah
9-ruti
10-ulat geli

okehhhhh~kepada sesapa kat atas tuh..sila kembangka ape2 yang patut sebab aku nak bagitaw aku tag korang sebab korang memang cool~beshhhhh gila~sempaoiiii...uhukssss

ni ada sedikit pesanan penaja
: kepada sesiapa yang tak terkena tag tue..jangan la kesok2 ati ye....
korang lagiiiiiii cool~beshhhhhh gila n sempoi jugak....muhehehehe

Sekian,
Berkhidmat untuk negara...
TERIMA KASIH !!! (sebut macam Alleycats selalu buat time sudah abes nyanyi ye)

8 comments:

embun d tengah malam said...

good semoga dpt g haji

pRouD2byAyA♥♥♥ said...

muehehehe~maceh...
insayaallah...1fine day:)

rutikeben said...

smoga dapat honda jazz cepat2.. :P

wanie said...

hahaha...perlu keee nama aku kasi font besar2 haaaa? :P

Billet-DOux said...

hak2. nanti bilet buwat key. :)

pRouD2byAyA♥♥♥ said...

ruti: hehehehe~tulun2 la doakn moga2 cepat dapat:)

wanie: mesti la wehhh~ko kan wanita disebalik kejayaa aku dalam blogging ni (mueheheheeh)

bilet: maceh bilet..dah buat nanti kak yaya terjah ke sana:)

~ a z w a a r e z i e ~ said...

Salam kenal..

nice blog

pRouD2byAyA♥♥♥ said...

azwaarezie:salam knal2 jgak~maceh ye:)