Sign by Danasoft - Get Your Free Sign

Thursday, March 4, 2010

entri ni khas untuk bufday girl hidung meleleh...

baca tajuk pun aku rasa nak menyengih...
ngeeehehehehe....
*aku kena sengih lebar2 dulu before taip entri meleleh nih...hukhukhuksss~*


ada sape2 tak kenal gambar budak yang ditanda siap2 dengan anak panah kaler pink tuh??
ala yang gambarnya bersilat ala cekak musang tuhhh
(erkkk...ada ke silat nih??~hentam ajelah)

ape???
gambo ni tak berapa nak jelas muka dia??
wokeh2~dun wori...
meh sini..ada lagi aku tepekkan gambo dia kat bawah ni ha...

scroll down...

down...

down...

down..

down..

haaaaa......ini muka dia time innocent taw....
muka suci gitu..cam muka budak baik2...
* bukan aku cakap taw...budak bulat ni yang cakap pas orang snapkan gambar ni*


uikssss...muka cam familiar tapi kenapa tak pakai cermin mata ye??
jadi korang konpius yer?? (?____?)
tak pe2...ada lagi aku tepekkan gambo dia kat bawah nih...
turun bawah..

bawah lagi...

lagi..

lagi..

lagi..

haaa...yang ni jelas tak mukanya???
uhuksssss~
time ni muka dia cam gewdikss2 sikit..hahaha~
muka dah tak berapa nak baik...
dah tumbuh tanduk 3 batang...
asyik buli2 je mangsa2nya suruh snapkan gambo dia...
isk3 cameraholic *geleng2 kepala taw*

nama penuh budak kat atas ni
NURHAZWANI BINTI MOHD ISA...

ayah dia name MOHD ISA...
mak dia aku tak tahu la pulak nama ape...hehehe
name glamour dia wunny taw....
tapi aku hari pertama kenal je aku panggil wunnyi...
lepas tue aku panggil dia wawa...
(kawan2 yang lain pun ikut sama panggil macam itu~huhuhu)

nak taw kenapa??
SEBAB
mulut dia ni potpet~potpet
pendek kata kalau dia ponteng kelas
memang akan sunyi la jawabnya...

hari ini 4 MAC 2010...
dia ni diberanakkan 4 MAC 1988...
so kiranya hari ni hari jadi dia la kan???
hukhukhukssss~
selamat hari jadi wawa yang ke~22 (dah tua ko ek??)...
semoga panjang umur...murah rezeki..berjaya tulis tesis...
n paling penting...
mesti punya..
selamat tambah lemak kat badan...ngeehahahaha~

aku tak habis lagi cerita pasal dia nih...
dia pun ada blog taw...
ha mana2 nak kenal buley kelikss kat sini...
sini...
opsss~kat sana pun boley..hukhukhuksss~
dia la ajar aku menda2 lah blogging..nuffnang..blogwalking..bla3~

hmmmmm...
kenapa entri ni aku namakan sedemikian???
SEBAB
hehehehe (kena gelak dulu bawah meja)
budak bulat a.k.a si wawa ni demam...
suara sengau...
sambut bufday dalam demam...
meleleh aje hingus....
srottt sreettt sroottt sreeetttt sedut hingus
siap offer2 lagi kat orang..isk3 *tak senonoh betul*
dia demam...jadi slow sikit..senyap aje...
cakap menda2 perlu aje...
tapi tadi...masa depan masjid USM...
aku tanya2 dia pasal perkahwinan abang long kepada coursemate aku si Nabil..
bila sebut aje abang si Nabil yang ke~2 a.k.a feveret si wawa ni..
terus aje tukar kepada mode muka miang...
hilang kejab suara sengau...
adoiii laaa...wawa ni memang ini macam...
dia selalu aje jatuh cinta dengan lelaki2 specky...
kamu2...lelaki2 yang bercermin mata...
yang terbaca entri aku ni...
sila la berAWAS dengan cik wawa kita ni...
hahahahaha...

dulu2...
aku tak ada la rapat sangat dengan si wawa ni...
tapi semenjak dua menjak kena mengerjakan FYP bersama2 ni...
jadi ngam r pulak...
sampai ada lecturer paggil kami kembar...
asal jumpa tengah jalan je..
kalau nampak aku or wawa ni jalan sorang aje...
mesti tanya "eh..mana kembar kamu sorang lagi??"
hahahaha~
macam itulah.....

wawa ni FYP~mate aku taw...
seorang FYP~mate yang gagah perkasa taw....
mampu angkut kotak sample 20 Liter...
pergghhhhh~
aku pun tak ada kudrat nak angkat tue semua...
hebat kan FYP~mate aku nih..
jugak same geng 149cm..
*bukan geng merompak ke ape..tapi geng2 sama2 tak cukup inci*
hehehehehe
jugak geng bina badan sama2 dengan aku..
time makan aje selalu mintak nasi lebih...*itu MESTI*
sekarang ni aku pun risau...
berat badan dah naik..aishhhh (muka stress)
juga rakan sesama bisnes...
bisnes keliksss2 here n there
jugak sama2 drebar bolossss~
skill memandu ntah ape2...
hentam aje...
dengan syarat *tak langgar bontot keta orang lain sudah*
ngeeehahahaha

sedap sangat melalut...
tak sedar pulak dah berjela2...
ngehahaha~
okeh daaaa...

to wawa.....
HAPPY BIRTHDAY TO YOU...
WISH YOU LONG AGE N CHEAP REZEKI..
WISH ALL LUCK TO YOU...
LOVE YOU...*ummmmuahhhh....
erkkk..terlupa tulis benda penting...*semoga cepat kahwin*
amiiiiiiinn....

sebelum berpisah..kita tepekkan jugak gambar si wawa ni dengan tuan punya tanah...
hehehehe...


SEKIAN
TAMAT SUDAH

2 comments:

wanie said...

HAHAHAHAHA! adoiiii...terkentut2 ak bace entri ni! hahaha..apakah kau letak gmbr innocent ak tu??

*srottt sreetttt srooottt sreeetttt*

mekasih yaya comel! :)

pRouD2byAyA♥♥♥ said...

hahaha~
aku suka gambr itu...
aku rsa itu la gmbr ko yg pling pure culture~:)
jgn kentot kat page aku la...
kang xde orang nk masuk..huhu~
cemcame wawa bulat..lalala