Sign by Danasoft - Get Your Free Sign

Thursday, March 18, 2010

tak payah ada tajuk lah...

dah hampir seminggu aku tak hupdate blog nihhh~
bukan tak ada taip entri baru....
tapi semua tue tersimpan kat draf aje...
masa taip berkobar2 semangat nak publish...
maklumlah...
emo sangat masa tue...
bila da ok...fikiran pun dah tak sewel...
tak tergamak la pulak nak publish...
hahahaha~
kang ada pulak terasa...
hentah lah weiiii...
lately ni banyak sangat kerja n macam2 dah terjadi...
dulu harapkan kat blog la buley sharing sumtin yang tak dapat dikongsi dengan kawan2 kat sini...
tapi sejak "pecah lubang" ni...
malas la...
aishhh...nak buat sumtin pun kena fikir betul2...
mujur la entri2 yang boleh mengundang spekulasi aku dah delete...
simpan kat draft aje...huhuhuhu~
aku tahu tulis sampah je...
aku tak pandai nak berfikiran jauh macam orang lain...
blog ni pun sekadar suka2 aje...tak ada kaitan antara hidup n mati sesiapa pun...
tapi agak terguris la dengan statement mereka2 yang pandang sepi penulisan aku...
yang dianggap sampah...
tak ada paksaan pun nak suruh baca paa yang aku tulis...
klu tak nak baca...
SILAKAN...
anda boleh pergi dari blog ini...
cari teman2 seperjuangan anda yang bombastikkkkkk chopsstikkk tue ha....
ada aku kesahhhh klu korang tak nak baca??
huhuhuhu~aku lagi suka kotttt...
tak ada la aku "kesok hati" macam sekarang...
menci la.....
what da frogggggg la dis people...
very annoying...
sekian dari aku...
*mood tak hokey*

7 comments:

saya_arief said...

"kesok hati" haha..ade lam kamus dewan kah..??

pRouD2byAyA♥♥♥ said...

hehehehe~kesok hati..kecik hati la..bahasa pasar..lalala

wanie said...

wanie likes your post! :)
sapelahhh kite ni d mata mereka...

pRouD2byAyA♥♥♥ said...

hahaha~maceh wanie...
we're in da same shoe..uhukss

Billet-DOux said...

jgan kesahlah sal drng.
suka cari kecalahan org laen.
annoy memang.
but kita ne mesti tabah.

chayo!

suffian said...

biar lah dia org tu..
jgn putus asa menulis..
walaupun x pandai, x bombastik, dan mcm2 x lagi.. tulis ttp tulis..
keep blogging..

rutikeben said...

what da frog..hahahhaa

nanti nak tiru la..hehehe