Sign by Danasoft - Get Your Free Sign

Friday, March 12, 2010

aisshhh~iman aku memang tak kuat...


UNTUK PERHATIAN !!!!!!

sila fokuskan perasaan,minda & hati anda apabila baca entri aku kali ini...

IMAN DI DADA SETIPIS KULIT BAWANG....
itu ajelah konklusi yang aku dapat untuk tika n saat ini...
kenapa saya berkata sedemikian??
SEBABNYA...
sekarang aku kat library...
bersama teman main masak2 aku...si wunny tue ha....
aishhhh~
kami berangan2...
bercita2...berazam...bertekad...berikrar n sekelian ber~ber apa hentah lagi...
ye.....
kami nak start taip thesis...
muahahahaha...
status kat facebook pun ditukarkan semalam....
macam ni bunyinya "i know i can♥ ♥ ♥"
kunun2 nak bagi semangat la kat diri sendiri.....
bangun pagi2 tadi pun semangat jugak...
pergi kelas termo...
pastu membeli belah pulak....
beli window~7 yang ori hanya tuk RM5...
X~klusif untuk student USM..
pastu pergi opis amek surat...
pastu buley pulak berhenti tetengah foyer pusat pengajian semata2 nak copy cerita "adnan sempit"
yang baru di download...(tak puas tengok kat panggung)
pastu pulak...
tumpang harvest tanaman kat barn buddy pulak...miahahahaha
(aku memang barn buddyholic)haaaa...korang nampak tak gambar kebun aku yang chanteeeekk menawan bersama2 dengan haiwan kesayangan aku tuh?
gambar ni aku amek lepas dah harvest semua hasil kebun...
maklumlah..lambat2 harvest kang kene curik pulak...
isk3~jiran2 aku ni pantang nampak kebun aku banyak buah...
ringan tangan aje nak curik..isk3~
*kalau aku yang curik orang lain punya tak ape pulak ekk??*

jam dah pukul 11..dah sejam melagha...
p makan dulu kat restoran mamak...
kunun2 nak dapat feel taip tesis la...
kalau laparkan tak ada idea pulak..hehehehe~
dah kenyang makan merendek pulak ke farmasi...
tanya lebih aje kat ahli farmasi pasal ubat itu n ini...
belinya tak...muahahahaha~
*teruk betul anak mak ni*

isk3
lepas tue tunggu pulak si wunny tue pergi pejabat pos....
dia nak pos kan ubat tambah berat..ape name..B~complex??
aku pun tak tahu nama penuh dia...
eh3~anda semua...jangan salah paham pulak...
ubat tambah berat badan tue bukan tuk cik wunny kita ye...
dia tue dah terlebih zat...
hahahahaha~dia belikan tuk insan terchenta dia...
maklum la laki bini dah berbaik balik..
kena la sayang2~lalalalala

lepas tue...
baru la menapak pergi library...
masuk library aje...
kena mengadap pak guard misai lentik dulu...
"sila buka beg anda..saya nak tengok sama ada betul2 bawak laptop ke x"
*baca dengan nada serius ala2 gentel misai taw*
lepas dah dapat kad laptop...
cari port tersembunyi sikit...
*syok sikit berkhalwat lalalala*

dah on kan laptop...
benda first aku buka...
mesti la barn buddy...
lalalala~harvest lagi...

~kayo dennn~...
aku bercita2 nak beli panda taw...
level dah cukup tapi pitisss aje tak cukup...isk3


tengah sibuk2 duk harvest...si wunny tue cakap...
"eh yaya...ada iklan digi baru la..."
(ala..iklan yang turun escalator tue la..)
mula2 ingatkan iklan tue muncul kat blog otai2 aje....
aku pun buat derkkk @ don't know ajelah...
pastu lagi sekali si wunny tue "eh yaya..blog aku ada iklan la...blog ko pun"
aku pun ape lagi kan...
yea2~ada iklan..
terus mulakan aktiviti blogwalking...
keliksss2 here n there...

ni muka kelat si wunny tengah carik iklan..


nampak tak muka serius aku tengah cari iklan??


terus terpesong niat asal nak start taip tesis lepas
dah harvest tanaman kat barn buddy tuh...

miahahahaha~
lame jugak la main tembak2 nuff ni...
sampai pinggang aku naik lenguh....
sambil jugak mulut ngomel dengan si wunny
"weh...tesis bila nak start ni??"

tapi tangan sebok jugak duk kelikss2 iklan sampai la perang nuff tamat...
jam dah menunjukkan pukul 2.41 pm...
tesis tak start taip lagi nih...
~adoiiii~
jeles betul masa ni ngan aku...
tak pe2..bawak bertendang ye...
eh silap...
bertenang...cool ye...
pergi sembahyang Jumaat dulu....
daaaaaa~

misi lepas sembahyang Jumaat
TAIP TESIS

NOTAKAKI: jangan la ada siapa2 goda aku lagi lepas ni ye...
orang lain g library tuk study..aku pulak pergi klik iklan...
isk3~*mood insaf kejab*

13 comments:

Cik Cahaya said...

anda telah di tag.. atang kat sini yah..

http://princessqutety.blogspot.com/2010/03/like-princess-photo-contest.html

selamat mencuba..

zulhilmi bdk blur said...

thon bpe ek plancong ni..

p3perak said...

chaiyOk2..
stdy kt mne ni ek??

pRouD2byAyA♥♥♥ said...

cik cahaya: kenapakah saya di tag??
uhukss..

zulhilmi: student final year..dh xlame nk abes..

p3perak: blaja kat USM penang..uhukss

Cik Cahaya said...

hahaha.. tak nampak muka siyes, nampak muka tomey jerk.. wakakaka..

pRouD2byAyA♥♥♥ said...

erkk..xcukup serius ke cik cahaya?
penat yaya berlakon..hu3

ASaDa RyutaRo said...

hahahaha...

semangat giler nk taip thesis.. heh!

alih2 g wat kje lain..

miss lolly a.k.a luvfareda said...

tu rrr.

weh tesis bile nak starttttttttt nih ? aduyai.

pRouD2byAyA♥♥♥ said...

asada ryutaro: hahahaha~tue la...
iman tak berapa nak kuat..isk2..
hangit2 taik ayam..:)


miss lolly a.k.a luvfareda: itu la sis..taw la bla nak start..dah le masa tinggal sikit je...
tak de kesedaran sivik langsung..uhukss

rutikeben said...

perghhhhhhhhh

5 inggit je ori window 7

ade lg x?nak bli gak....huhuhuhuh

pRouD2byAyA♥♥♥ said...

rutikeben: yup~5 hinggit aje..byar tuk kay aje..yg lain dtanggung beres..dah tak ada la..tue la..sape suruh lambat2..he2

dhamirah asilah said...

PSSSTTT...pas ni leh jadi jiran mira kat burn buddy yer..heee

pRouD2byAyA♥♥♥ said...

mira: jom la...kite tubuhkan kelab barn buddy~holic...muehehehe
mira jadik presidennya..