Sign by Danasoft - Get Your Free Sign

Monday, March 1, 2010

adoiii~(T___T)

hari semalam...tak ke mana2..
bertapa dalam bilik aje...
macam orang frust menonggeng...
macam tue la keadaan aku...
bukan sebab putus cinta ke pe...
tapi sakit perut...
adoiii...(T___T)
ni la bahana yang aku dapat...
sebab tak jaga pemakanan...
makan tak teratur...lambat2 pulak tue..
~isk3~
kan dah gastrik...
pusing kanan..pusing kiri..
still sakit...
uwawawa...
last2 nangis bawah bantal..
nak nangis kuat2 kan segan ngan rummet...
lepas minum susu n makan roti...
lega la sikit..dah tak sesakit tadi...
aku pun study la sikit...
rabu ni ada test termodnamics...
baru study sikit dah sakit balik...
(T______T)

mula2 aku buat tak tahu je...
last2 tak tahan sangat aku panjat katil tido..
~sob3~ *termenangis lagi*
lia: kenapa yaya??menangis ke??
yaya: hmm..sakit perut la lia...
lia: ha tue la...malas makan lagi...~bla3~ambik la balm kita ni sapu kat perut...
yaya: hmmmm...mekasih lia...
*aku pun tido la sampai ke petang*
satu kerja pun tak jalan..isk3
petang tue bila dah ok sikit aku mesej hazel..ajak keluar makan...
lapor tak tertahan..
lepas maghrib kami keluar makan..,
terserempak pulak dengan si wunny n konco2nya ang setengah masak tue...
tapi aku tak banyak cakap la...
sakit perut lagi..tambah pulak lapar..
~ngehahahaha~
aku seorang yang suka bercakap taw...tak kisah la dengan sape2...aku layan je semua...
tapi aku jugak ada habit buruk taw..kihkihkih
*meh pakat gelak kat aku*
hmmm..aku kalau sakit @ lapar...
aku jadi pendiam..senyap aje...
tapi orang2 disekeliling aku da cukup paham ngan habit aku yang 1 ni...
kalau lapar or sakit...
aku jadi pendiam=))
**psss..psss..wunny..mintak maaf la tak cakap banyak ngan ko semalam..
ko jangan "kesok hati" ngan aku plak..hehehehe...

kat kedai makan aku bedal tomyam...
si hazel dah larang aku makan pedas2 tapi aku ni degil..
nekad sangat nak makan tomam peberet aku tuhhh...
baru suap 2 3 sudu...
sakit perut datang balik...
makin kuat sakitnya...
perut aku lapar n sakit...
aku rasa menyesal la pulak tak dengar cakap hazel..
sob3 (T___T)
otw balik...aku jalan bongkok2...dah tak boleh tegapkan badan...sakit sangat...
hazel dah gelak2 ngan tengok aku jalan...perli kat aku yang degil nih..
pas2 hazel ajak aku g klinik...
tapi bila tengok ramai sangat orang...
aku terus tak jadi...
dah tak mampu nak tunggu lama...
dalam kepala aku ingat katil je...
baik aku balik bilik je tido...
lia tak ada..kuar makan..aku nangis semahu2nya~kuat2..
nak tepon mak..tapi takut kena bebel..
tepon akak misi..tapi dia tak angkat...musti kerja shif malam...=((
last2 tepon sarsa...aku ngadu sikit je..tapi dia bebel sekarung dulu baru la pujuk2 aku...
last2 tertido g2 aje..
aishhh..tido lagi...
konklusinya????
hmmmm..main aktiviti aku semalam adalah...
TIDUR


notakaki: dah sakit2 nih,..teringat kat mak...mak mesti taw ape yang aku suka n tak suka..
rasa nak balik umah mak la pulak (T_____T)



No comments: