Sign by Danasoft - Get Your Free Sign

Tuesday, February 9, 2010

pedih hulu hati (T_________T)

semalam...
hari ini...
rasa sangat kecewa...
geram taw...
uwawawawawa (T_________T)
bukan geram dengan sesiapa...
tapi geram dengan tenet ni ha.....
sob3,,...
saja buat hal time2 tengoh syok duk klik3...
memang tak boleh nak tengak yaya bahagia sikit....
grrrrrrrrrrrrr~

orang cakap kalau nak bagi sumtin tu berfungsi lancar..
kita kene puji dia...
n aku dah amalkan petua tu...
tapi macam tak jalan aje...
macam2 ayat cinta da sogokkan kat dia...
tapi dia mogok jugak...
still lagi terkedek2 je taw....
"ala cayang2....cepat la,laju la sikit..cian yaya..iklan tengah banyak ni "
macam tulah lebey terkurang nya aku pujuk dia...
tapi dia buat tak taw aje...
sob3 ....
dia dah bikin aku jadi hoootttttttttttt tah hengat....
n semalam tito dalam kekecewaan...
n nampaknya kekecewaan tue berterusan sampai pagi ni
(T_____T)
owh kejamnya kau tenet !!!!!
nama aje broadband....
tapi bila ko asyik sawan ni aku nak panggil ko BERUKBENG plak....
uwawawawawa...
*mood nangis sampai meleleh*

2 comments:

zella said...

hahaha...
kene byk sabor dgn beruk ni heheh

~pRouD2byAyA~ said...

ha 2la...
dia asyk sawan...
beruk la nmenye...
hahahaha