Sign by Danasoft - Get Your Free Sign

Friday, February 19, 2010

sekian lame....

setelah sekian lama....
tak mengh"update"kan ape2 kat blog tak bermotip ni..
akhirnya...
tap..tupp..tap..tupp..*bunyi menaip
aku meneruskan langkah berbekalkan sedikit kerajinan..ahaksss~
aku malas betul time kat umah ni...
~mood holiday + honeymonn~
dengan line yang tak berape laju...
up sikit je dari siput sedut yang tengah menyedut....
terkedek2...
hilang semua mood nak berblogging...
spoil semua...
dengan komitmen2 kat umah...
jadi supir hantar n amek adik2 dari skul...

tabah lagi dengan saki baki cuti raya cina yang ada,,...
ada antara insan..jiran2..waris2..mengambil kesempatan untuk membina masjid...
bagus la kan???
alhamdulillah....
asal time cuti je kahwin...
asal kahwin je time cuti...kn3???
kene menempelkan muka kat majlis kahwin orang...
n jugak peristiwa kene kejar dengan Mr.Ang3....
huhhh...jahat3~
balik ke kampung...
tetengah perjalanan nak balik kampung...
ternampak pulak abang2 polis baru kuar training yang kulit tak seberapa rentung lagi duk pegang senapang...
sangat kacak...*wink3
aishhhh...tergoda2...
mesti aku dah jangkit ngan perangai si wawa....
isk3...

cuti skolah ni penuh dengan jadual sesi jalan2...
dapat pulak mak ayah kaki jalan2...
lagi la panjang langkah aku meleret2 langkah aku ke sana n ke mari..
erkkkk...
tadi siang pergi tengok my little bro test menyelam...
hahahaha...
kelakar tengok orang menyelam...
yang tak pandai pun ada...
agaknya macam tu la gaya aku berenang...
hahahahahaha....
yang berenang ala2 menari inang pun ada...
kuang3...
serius kelalar~macam2 gaya ada...
tergelak aku tengok...
aishhhh....
*huduh perangai tol anak dara macam aku*


psssss...pssssss...
lagi 2hari je nak balik penang...
aishhhhh......
malas nak kemas bagasi honey aku tuh...
hmmmmm...

No comments: