Sign by Danasoft - Get Your Free Sign

Monday, February 8, 2010

owhhhhhhh nyamuk kejam (T_______T)

Hari ini dalam sejarah...
setelah sekian lama...

tak kena gigit ngan nyamuk...
tiba2 aje....
bertempat dekat desasiswa tekun USM ni ha...
ada la nyamuk2 durjana dah gigit kaki aku...
grrrrrrrrrrrrrr~geram...

cepat2 buka laci katil...
keluarkan ubat nyamuk elektrik yang dah bersawang dalam laci tuh...

buka plug.."tabbbbb" dah pasang nihhhhh
~
arggggggghhhh...lawas3...
hahahahaha...

dah tak de musuh dalam selimut lagi...
padan muka ko nyamuk!!!!
*mood gelak sambil golek2 taw*
tapi asyik tergaru2 aje sambil taip2 entri ni...

kuikuikuikuikui~


hmmmmmmmmmm....

orang selalu cakap...
kalau selalu kena gigit dengan nyamuk..

maknaya orang tu berdarah manis....
betul ke x???
sape pernah dengar @ setuju dengan statement ni sila angkat tangan anda (>,<)//
aku pun tak taw darah aku manis ke tak...
belum pernah cuba rasa ahakkksss

aishhh~masa kecik2 sampai la dah besar ni...
selalu aje jadi mangsa nyamuk... aigoooo3...
dalam family aku sorang aje macam tu...
orang lain boleh rilek wilek aje tito tanpa pasang ubat nyamuk...
tapi aku???????
kalau tak pasang ubat nyamuk alamatnya tak tito la aku...

malang kan??? (T_______T)
dah la mempunyai seorang kakak kaki buli... ahakkksss...
my sis tu setahun aje beza umur ngan aku...
name dia @j@ a.k.a hajar...
ha....nilah dia kakak aku yang "lovely" sangat masa kecik2 dulu..

masa muda2 a.k.a kecik2 dulu...

before tito mesti ikut turn sape yang kena pasang ubat nyamuk...

katakanlah malam ni turn aku...
malam esok pulak dia...
lusa aku..tulat dia..
begitulah seterusnya kan...

tapi akak aku ni selalu aje cilokkk duty dia taw...
dia akan buat2 derkkk a.k.a buat2 tak tahu @ saje2 masuk tido awal...

kalau macam aku argue ngan dia pasal ni...
mesti aku kalah...

dia takkan nak pasang ubat nyamuk punya...

n muka aku ni la yang selalu jadi mangsa...
sebabnya kalau tak pasang ubat nyamuk aku plak yang merana...
sob3....cedey kan??


aishhhh~
aku tak nak bibir aku seseksi Angelina Jolie kena kiss ngan nyamuk...
tak pun badan ada peta dunia...
OMG...sungguh aku tak sanggup...
tu ajelah nak cakap tuk malam ni...

konklusinya???

aku benci nyamuk...

musuh no.1 aku adalah N.Y.A.M.U.K
grrrrrrrrrrrrrrrrrrr (T____________T)

No comments: