Sign by Danasoft - Get Your Free Sign

Sunday, February 7, 2010

mY oh My R @ ! n b 0 W





kenal tak gambar sape nih??
hehehehe...
meh sini nak cerita sikit pasal dia...
hmmmmm...
dia dalam gambar ni adalah kucing jantan...
nama dia Rainbow taw...
dia ni kucing yang terjadi hasil kacukan kucing parsi+kucing hutan...
nampak gagah perkasa je keturunan dia kn3??
hahahahaha...
tapi korang jangan tertipu atau terpedaya taw....
dia ni badan aje debab....
erkkkkk...debab kesayangan i tue jangan terasa plak...
lalalalalalala....=,=!
rainbow ni badan aje besar...
tapi penakut gila...
isk3.....
dia ikut perangai sape la ek??
rainbow ni xencem pun...
hidung dia pun tak mancung, tak ada batang sangat pun....*erkkkk...macam hidung aku kew?? (buat2 tak tahu aje) lalalalalalala...

rainbow ni badan nampak gagah perkasa....
tapi dengan ayam pun dia takut taw..
*meh pakat gelak kat dia ramai2...
hahahahahaha *gaya gelak sampai nampak anak tekak taw...
kalau la mak suruh aku nagi dia ni makan...
mesti kene tunggu taw...kene temankan dia...
kalau tak...
mesti ayam datang kacau...
yang aku pelikya bukan ayam yang takut kat dia..tapi dia yang takut kat ayam..
ape la rainbow ni...
memalukan kaum aje la...
isk3...
kalau kami balik kampung...
raya la contohnya...
mesti kene usung sekali rainbow ni dalam kereta...
kalau tinggalkan kat rumah alamatnya mati kebuluran la...
tak pun dapat kecederaan yang parah...
asyik kene buli dengan kucing lain aje...
kalau dalam kereta...
dia tak ada la buas sangat...
gerak ke situ n ke sini...
tapi dia selalu nak menyelit kat lubang air~cond tu ha...
saje je kembang kempiskan lubang idun dia tu kat situ...
bila dah puas merasa air cond...
dia sebok2 pulak nak menempelkan muka dia kat cermin keta...
nampak gewdiikk kan rainbow ni??
hahahahaha...
gewdik2 aje..tapi ngorat pun tak pandai...
isk3...
nampak je kucing lain...
tak kisah la jantan or betina...
mesti cepat2 lari masuk umah...
dengan anak kucing pun ko takut..
ape la ko ni rainbow...
makan aje pandai...
kalau time makan...
dengan tak teragak2 aje dia datang sambil goyang2 ekor...
~meow~meow~
sambil gesel2 kepala dia kat betis aku...
saje la 2 nak manja2...
nasib baik aku sayang ko taw...
kalau tak dah lame kasi lempang
lalalalalalala
tapikan ada satu spesis haiwan yang rainbow tak takut...
cicak...
pagi2 mesti nampak ada cicak mati...
n aku taw...
ni mesti kerja rainbow...
sebabnya dia berani eksyen dengan haiwan tu aje...
mY oh My R @ ! n b 0 W
rindu bangat sama kamooo~
hahahahaha...
nanti balik aku kurung ko dalam toilet lagi ek??
lalalalalalala...



3 comments:

bulat said...

tomey2. ;)

shahrinabd said...

comeynye rainbow tu...tapi camana leh jadik bangle+parsi ek? Muka rainbow ni hensem, kecik tapi nampak macho.

I like the stripe kat kaki die..

Dulu penah ada jaga kucing hutan. Sangat gagah dan hensem. Lucu plak dengar your rainbow takut ngan ayam..

So cute!!

~pRouD2byAyA~ said...

bulat: dia comey cam tuan dia lalalala....

shahrinabd: a'ahhhh..rmai org brkenan ngan stripe kat kaki dia 2...
mhal tuh~aset...tp betul la...penakut sgt...adoii la...