Sign by Danasoft - Get Your Free Sign

Monday, February 8, 2010

M:O:O:D H:A:R:I I:N:I ~~~Tersengihhhhh sampai ke telinga...

hari ini isnin...
macam biasa la...

aku tak ada kelas....

pagi2 dah celik mata walaupun mata still kelat lagi...
sembahyang... after that cepat2 buka facebook....
loadinggggg...Barn Buddy...yeah3~harvest3...
hahahaha....
itu ajelah kerja aku... addict tol...
klik2 ape2 yang patut di situ n di sini...
dah cukup3...off laptop...
kelip2 mata tengok rummet siap2 nak g kuliah....
aku pun tertido...
dudududududududu...
tengah2 syok tito...
tetiba melodi lagu masa kecik2 dulu...
"
bangun pagi gosok gigi mandi buang daki bla3....."
menerjah otak...

aku pun cepat2 bangun n cekalkan semangat pergi basuh baju...
dah siap mendobi tetiba aje..
it's like this...it's like that...i got dough..i got stacks..
* ringtone phone~wawa ET calling
"hello yaya,,..nape ko tak balas mesej aku r???aku dah tak sabar ni..."
"eh sori la...baru pas basuh baju ni ha,...kenapa weyy?"
"hahahahaha...ya !!!!!!!!!!!aku gembira...tadi aku check nuuff aku...duit aku dah naik RM8 weyyy...dah jadi RM29.++.. ko punya pun aku dah check jugak...ko dapat RM8 ya...hahaha"
"eh ye ke?biar betul...hahahaha...bla3~bla3~bla3"
*dialog seterusnya terpaksa dikerat... hanya nak highlight point penting aje ye=))

motifnya???
cuma nak berkongsi kegembiraan aku je...
tak sia2 malam2...
aku duk klik blog orang...di situ n di sini....
buka tab bebanyak...
sampai laptop hang...
hahahaha... akhirnya dapat la RM8...
mungkin bagi korang...
nilai tu tak seberapa kn??
tapi bagi aku yang masih lagi mentah dalam dunia blog ni...

yang kalau dihitung dengan jari tak sampai pun seminggu wawa letakkan nuff kat blog aku nih...
aku ni baru aje buat blog taw...

entri pun tak sampai lagi 20 taw...
follower pun tak ramai..
n boleh dapat RM8 dalam masa 5hari...
mesti la aku
suka...gumbira...
cepat2 mesej debab...
"yaya epy taw hari ni...huhuhuhu...jawab kuiz leklok hu3"
tak lama lepas tu debab tepon aku ...
aku pun ~bla3~ la cerita itu n ini dengan dia...
hahahahaha...
dia la salah seorang mangsa paksa rela buka yang aku suruh baca blog aku malam2 time nuff tengah aktif...
mekasih taw sarsa...*wink3

hmmmmmm... berbalik pada RM8 yang baru dapat tu...
bukan tujuan aku nak riak,eksyen @ kerek tak tentu pasal...

cuma nak share ape yang aku dapat dari nuff ni...
n jugak nilai tu aku jadikan sebagai rotibasi a.k.a motivasi untuk diri aku terus
merepek merapu kat blog aku yang tak de motip ni
hahahahaha....
konklusinya???
hari ini... aku bahagia....
lalalalalalalalalala (~_^)V

Notakaki: thanks semua yang sudi terjah blog aku nih... yang sudi klik2 nuff aku kalau dia tak tito... kepada sifu aku~si wawa a.k.a wunny...mekasih la ajar aku benda2 alah ni... trimas juga untuk hemo2 a.k.a hamzah untuk teguran membina hari tu... really appreciate it=)) peng"komen" a.k.a peng"omel" yang sudi komen2 kat blog aku ni...
my followers=)) last but not least....my debab ahaksss~ yang sudi memahami hobi baru yaya nih.... yang sudi bebel2 kalau yaya terlalu asyik ngan benda alah ni... hahahahahaha mekasih ye anda semua....=))

3 comments:

wunny said...

yeahhh! bgus bangettttt!!! smgat wehhhh^^

nursarah said...

permulaan yg baik, terus berusaha!

shahrinabd said...

tahniah dik...