Sign by Danasoft - Get Your Free Sign

Tuesday, February 23, 2010

masyukkkkkkk(~_^)V

hari ini kan...
sangat suka....
ngehahahahaha~
meh gelak ramai2....
setelah sekian lame ber"hibenate"kan diri...
akhirnya wireless adapter sudey kembali berfungsi...
yea3~ (~_^)V
meh pakat2 tepuk tangan reramai..
~clap..clap..clap~

aishhhh...
mesti korang cakap aku jakun kan???
hahahahaha...
tak ape la weh...
bukan nak eksyen ke ape....
tapi saje mau cerita kat sini....
sebelum ni kan..wireless adapter my liptop rusak taw...
cedey3 (T_____T)
memang susah taw...
last2 aku beli broadband a.k.a berukbeng...
tapi line bukan OK memanjang...
sumtimes KO jugak membuatkan aku hangin satu badan...grrrrrrrr~
geram3...rasa nak tenyeh2 je...
lagi hangin kalau dia buat hal di saat2 enting...
contohnya: op kos la time iklan nuff rancak kuar masuk...
mesti la sibuk nak klik here n there...
ngehehehehehe.....

mula2 malas la nak p daftar wireless kat pusat komputer...
lagipun dah 2hari tak sekolah (tak de kelas or lab)...
lagi la aku malas nak keluar bilik...
last2 atas hasutan my sarsa...
aku pun menggagahkan diri menapak ke pusat komputer dengan ditemani hazel yang nak daftar wireless jugak.....
ternyata tak sia2 pergi daftar wireles....
balik kat bilik aje...
line memang masyuk...
superb!!!!!~mantoooopppp abes la....
sangat laju Hotsiput ni a.k.a Hotspot
hahahahahaha~
aku sukew3 (~_^)V
ditambah pulak wireless kat USM ni dah di"hupgrade"kan....
lagi la masyuk.....
1 router kongsi 4 bilik je...
duk depan pintu bilik aku pulak tue..
bukak pintu bilik aje....
tersembul la router atas kepala...
aishhh....memang beshhhh la......=))ha....korang nampak tak router wireless depan bilik aku ni??


sambil online sambil sengih melebar...
yihuuuuuu!!!!!

kiranya sekarang aku online guna wireless aje....
broadband buat standby aje...
senang sikit....
xpayah cucuk2 situ sini kat laptop...
macam sakit kronik aje...
berselirat aje ngan wayar2...
*eh jab..berukband ada pakai wayar ke??*
kihkihkih....
layan ajela....
sekian dari aku yang sedang berbahagia=))

2 comments:

shasha bee said...

wahh..hepy nya dier da dapat wireless yer! boley lah blogging2 sokmo kan kan?

pRouD2byAyA♥♥♥ said...

yup..harus gembira taw syasya..
line superb!!!
boley la selalu blogwalking tanpa halangan:)