Sign by Danasoft - Get Your Free Sign

Friday, February 5, 2010

bila debab main futsal...

tadi..macam rasa dah lame je tak call debab...
tett...tett..tett..013957****
tutt...tutt..tutt (nada dering)
++aku++
"hello...are ada??~aku saje buat2 tanya..." *mood ceria=)
++orang kat sana a.k.a debab++
"hello..."hehehehehe...ye saya...yaya wakpe tue??"
++aku++
"huhuhu...saje tepon awak....bla3...bal3...bla3"...*mood ceria=)
++orang kat sana a.ak.a debab++
"yaya...jab lagi pukul9 nak main futsal"...
macam dah lame je tak main...huhuhuhu
++aku++
errkkk??main futsal ke?*mood tak berapa nak ceria=(
"ala...baru nak ajak ym...huh!!" *nada nak majuk...
++orang kat sana a.k.a debab++
"ala ya...tolong la faham....main futsal kejab je...."
++aku++
"ye2...saya cuba faham....oklah...nak g mandi...bye2..."
*nada berjauh hati=((

++orang kat sana a.k.a debab++
"ok bye2...nanti are mesej awak kalau dah balik k?jangan majuk taw.."
*nada nak sedapkan hati aku
"hmmmm...yelah2" *nada tak de perasaan dah
konklusinya????
aku tak suka bola....taw???
kamoo~aku cuba "paham" macam kamo0 nak...
tapi dengan cara aku tak respon ngan ko nanti...
ko pun kene paham aku jugak...
taw???????? =,=

No comments: