Sign by Danasoft - Get Your Free Sign

Tuesday, February 2, 2010

aku gerammmm~grrrrrrrr

hr ni....,....1 feb 2010
hmmmmm...xde kelas...
wlu byk kije skli pn...
aku wak2 mcm xbyk kije (mls nk pk)...
aku melagha spjg hr...
penat melgha aku mnternak bdan ngan memkn benda2 yg
xbrape nk ada zat tue ha....

*klu mak taw msti kne blebe sakan...
nnt mula la sakit itu ini..bla3~
penat ngadap laptop aku tito,...
jnis aku ni xreti nk tido mcm org lain...
xmain la 5min 10 min ni ha...
kurang2 2jam...lalalalalala~
tdo smpi kpla tingtong=))
niat di hati msa bngun pg td nk bsuh nju n potong kuku...
tp nmpk gaya mcm xjln planning aku nih (mmg xjln pn )...
hahahahahahahaha...
dipendekkan cite...pas penat on9 kat mukabuku..
akupn tdo la ngan spongebob smbil dgr mp4...
tdo n tdo ntdo 6.15pm br bngun blek...
(perggghhhh~lame le...3jam lbey...
mantoooppp ah)
smyg n then ngadap mukabuku lg...
tgk kebun....
klik2 pe2 yg ptut...
mghrib p mndi...
gne2 pn bsuh bj jgak mlm nih...
kcian wa8...
da smlman pnjam baldi ngan dia...
hahahahaha~konon nk g dobi bju mlm sebelumnye...
tp dia duk usik aku ngan hantu air...
aku plak dah le spesis penakut...
trus ~cannnnncelllll~ niat nk mendobi 2ha...
kihkihkih...cian ko wa8...
nsb r ko xdpt gne baldi sndri...
sape surh ko usik aku...
hmmmm...dah2...
pjang tol aku melalut...
ni ha aku cume nk ckp psal peristiwa aku g mndobi bju td...
skian lme aku brsush n brpyah...
dpt la kumpul syiling rm3...
ngan at brbunga2 riang aku trun la bwah ngan 2baldi n 3kg sabun TOP...
ingtkan xde org gne mesin basuh...
skali rmai plak gne..sabor2~
aku mls nk naik bilik aku pn p la kat blik tV..
skali jmpa hazel plak kat sana...
kmi pn borak2 la smbil tgk berita utama d tv3...
pas2 aku pn kmbali la ke bilik mndobi...
jenguk pnya jenguk mesin...
thanks god=))
da 1mesin 2 lg 6min nk siap...
aku pn tggu la c2,da mls nk gerak2 lg...
smbil belek2 mjalah brbhasa cina...(sape punya ntah)
aku xphm pn pe dia tulis tp aku sj2 buat2 pham...
(pdhal aku tgk gambar2 je)

pastu tiba2 dtg la 1 makhluk ni ha...
dia pn pandang mesin yg aku duk usha td...
aku ingtkn bju2 dia yg sedang mesin 2 bsuh...
aku biar jelah kan...
then bila mesin 2 siap dia cpt2 bngun n kuarkn bju2 dlm mesin...
aku kat blkg ni pn da brsedia nk msukkn baju aku plak...
then tiba2 je dia msukkn baju lain plak...
aku pn tnya la "baju u ke nih??"
n dia reply "yup...i br nk gne"
pas2 aku ckp la "tp sy dtg dlu la...sy la gne dulu"
then dia ckp "tp bakul sy lg depan dr u pnya baldi...lgpn sabun ats mesin ni sy pnya"
(smbil tgan dia duk tunjuk2 sabun yg sedia ada ats mesin)"

aku pn "speechless"...mls nk brtekak ngan k _ _ _ _ g 2ha...
aku biar n g blik tv blek ngan ati bengkek gle...
pas2 aftr 20min aku p blik mbsuh blek..
thanks god...
da 2 mesin da nk siap...1mesin lg 4min n 1ag lg 6min...
aku pn tggu la...
~tiiit...tiiit~mesin yg 4min 2 da siap...
aku pn kuarkn la baju2 yg da siap bsuh 2 msuk bakul dia n masukkn baju aku plak...
then msukkn sabun TOP antibacteria n lastly duit...
da ckup 3hinggit aku msukkn...tiba2...
"eh,nape xleh tekan plak nih..."aku tekan2 ag xbuley gak...
aku pn tepuk2 la sket kat tmpat duit syiling...
mn la taw mesin 2 trsedak ngan duit syiling ke....
tp still xjln...tepuk n tepuk n tepuk xnk jln gak..
(smpi merah tgn aku kerjakan mesin 2)

aku pun naik hangin lah...
geram ngan duit da kne telan hidup2...+ pyah pulak nk dpt syiling...
grrrrrrr~gedegang3...aku sepak mesin 2...
pdan muka ko....(T___T)
aku pn pindah la baju2 aku td 2 k mesin yg 6min td 2ha...
n smbil2 pk mn la nk korek2 syiling 3hinggit...
last2 aku naik blik n mintk tkar ngan rummet ku...
nsb baik dia ada...
n aku pn g la blek ke blik mbsuh 2...
n be4 msuk duit 2 aku pn bc la doa2 sket...
tiup2...puhhh~puhhh
moga2 pristiwa td xtrulang...
n yessssssss!!! ~mesin 2pn gerak...
yea3....aku ngan senang at jln blek bilik jb ngan bwak sabun TOP 3kg...
tp be4 kuar pintu blik mendobi 2ha...mcm bese la...
gedegang3...aku sepak lg mesin sengal tue...
hahahaha...puas at aku=))
mkn2 dlu kt blik..then trun blek amek bju
(aku sepak ag mesin 2...gedegang3)...
jemur...angkat..lipat...susun BAJU...
hmmmm..nape la idup aku asyik ngan kain baju je...
aku pling xsk krja2 mlibatkn baju ni...
2jelah aku nk cite...bleh dikatakan...
nsib aku hri ni...M.A.L.A.N.G =((

p/s: sape2 nk jd laki aku 2...
aku nk korg sediakn mesin bsuh msa nk kawen nnt...
aku xnk mnderita kne bsuh bju ngan tgn
(T____________T)




No comments: